Home - Uncategorized - 10 najlepszych żywności, aby jeść, aby schudnąć

10 najlepszych żywności, aby jeść, aby schudnąć

Posted on Luty 4, 2017 in Uncategorized

Podczas gdy termin „dietetyczne”, prawdopodobnie sprawia, że obraz безвкусного gulasze i niekończące się pałeczki selera, utrata wagi, jedzenie nie musi być nudne.

W rzeczywistości, 1. Awokadobędziesz stracić na wadze więcej, dokonując wyboru na rzecz super-aromatyczne produkty, które naprawdę kochasz, tak że stale zainspirowany, aby spróbować nowych potraw i trzymać się diety na całe życie.

1. Awokado

Dobre wieści jest to, że w pełni na pintereście-godny ABO tosty-to świetny sposób, aby schudnąć! Awokado są pakowane z mnóstwem włókna, wolno trawionych węglowodanów, co utrzymuje stabilny poziom cukru we krwi, który pomaga odzyskać apetyt. I ich zdrowe jednonienasycone kwasy tłuszczowe, jak wykazano w badaniach na
WskazówkaZacznij swój dzień z kostki kiełkującego ziarna chleb, zwieńczona awokado, срирача i szczypta grubej soli morskiej. Lub mieszanka awokado z ciemną czekoladą, kakao w proszku, mleko migdałowe i agawy na diecie-friendly awokado „budyń.”

2. Soczewica

Pewnie zastanawiasz się, tylko z soczewicy, jak skromne, jedzenia luzem tempo – jeśli myślisz o nich w ogóle – ale to są jedni z najlepszych i najbardziej tani, produkty, aby pomóc ci schudnąć. Soczewica jest jednym z niewielu produktów, które pakują się w mnóstwo białka i błonnika – ponad 15 g w każdej porcji. To jest dobre dla utraty wagi, tak jak białko i zwiększyć sytości włókna. Tłumaczenie: będziesz czuć się szczęśliwe i pełne między posiłkami, a nie żarłok, można doświadczyć pokusy trafić автокафе w drodze do domu.Soczewica wypełnienia i pakowane z białka.
Soczewica wypełnienia i pakowane z białka. (Zdjęcie: Sala Каннан)
WskazówkaSezon nudny pilaw z soczewicy z sokiem z cytryny i świeżą bazylią wybuchu owocowy zapach, doprawić indyjskimi przyprawami, lub użyć soczewicę jako extender mięso w swoim ulubionym talerzu, jak kotlety, pieprz i lasagne.
Linki Sponsorowane
Nocnika Pociąg Psa
Jak szybko nauczyć dorosłego psa lub szczeniaka, aby nie siku i kupkę wewnątrz – nigdy
trainpetdog

3. Pierś Z Indyka

Nocnika Pociąg Psa Jak szybko nauczyć dorosłego psa lub szczeniaka, aby nie siku i kupkę wewnątrz - nigdy trainpetdog.com

Piersi z kurczaka bez skóry otrzyma największą uwagę jako suplement diety, jednak po dodaniu bez skóry pierś z indyka w diecie, faktycznie lepiej rzucić funtów. To więcej białka niż pierś, na 26 gramów na porcję, w porównaniu z 16 gramów. Co daje stratę zaletą, ponieważ można spalić nawet 10 razy więcej kalorii, rozszczepiają białka w procesie trawienia, niż inne składniki odżywcze.

Usunąć skórę przed jedzeniem.
Usunąć skórę przed jedzeniem. (Zdjęcie: Getty Zdjęcia)
WskazówkaPominąć sodu-Ladena gastronomiczna Turcja, co sprawi, że nadąć. Zamiast tego, smażyć własną pierś z indyka i pokroić w cienkie ostrym nożem.

4. Nasiona Chia

Z dawnych pożywienie inków, zapięcie film promocyjny, w New clinical nutrition żądania że szał, nasiona Chia mają dość wznowić. Są one również fantastyczny odchudzanie, dzięki ich hojności włókna i zawartością wapnia. Zwiększyć spożycie wapnia, wydaje się, walczyć z tłuszczu na brzuchu, i jedno z badań wykazało, że kobiety, które nie otrzymują wystarczającej ilości wapnia, jest bardziej prawdopodobne, pakiet na zbędne kilogramy.

Połączyć nasiona Chia z mlekiem migdałowym na odchudzanie „kisiel”.

WskazówkA Posypać Chia za twój toast, awokado, wymieszać go w kaszy lub koktajle, lub użyć go, aby zrobić pyszne pikantne Chia pudding.

5. Szpinak

Kaloria dla kalorii, nie można zrobić bardziej pożywne niż zieleń. Każda filiżanka surowego szpinaku oferuje połowę układ odpornościowy, zwiększając witaminy A trzeba w ciągu dnia, wszystkie wzmocnienia kości witamina k jest potrzebna, plus gramów plombowania włókna. I najlepiej, 7 kalorii na kubek, można cieszyć się w zasadzie wszystko można jeść, aby być kompletny, nie naruszając twojej diety.

Szpinak jest mnóstwo niezbędnych witamin i błonnik.

Wskazówka

Zacznij swój obiad i kolacja ze zjeżdżalnią sałatka ze szpinakiem, szpinak pokroić i dodać do swojego omlet (szczególnie smaczne, trochę tłuszczu феты) i dodać kilka garście szpinaku w swój koktajl.

6. Ogórek

Witam, nawodnienia! Ogórek to nie tylko низкокалорийно, to także ponad 95% wody wagowo. To jest dobre dla utraty wagi – woda-produkty bogate mają niską gęstość energii, tak, że można zjeść dużą porcję nie za dużo kalorii (tak, proszę!). Nie mówiąc już o tym, że woda pomaga wątroby do spalania tłuszczu, plus pobyt uwodniony utrzymuje się miękka.

Wskazówka

Ochłodzić w wodzie pogoda z DIY zimna zupa. Po prostu ogórek wymieszać z ulubionymi warzywami i ziołami – spróbować cukinia, pomidor, awokado i bazylią do kuchni miski i dodać trochę mleka migdałowego, dopóki nie osiągnie żądanej konsystencji. Użyj pokrojony ogórek zamiast żetonów, aby cieszyć się salsa, guacamole lub hummus bez winy! Lub rozpuścić go w wodzie z owoców cytrusowych i mięty, aby pomóc zarządzać umiarkowane wzdęcia.
Inni Ludzie Czytają
Lista produktów, które pomogą stracić tłuszczu z brzucha najlepsze produkty, aby stracić tłuszczu z brzucha

7. Migdały

Migdały może być o wysokiej zawartości kalorii, około 160 kalorii za uncję, ale dla nich miejsca w diecie pomoże ci schudnąć, informuje niedawny badanie. Migdały trudne do złamania, tak, że można spalić więcej kalorii podczas trawienia, a w nich wiele prebiotyki odżywiają zdrowe bakterie w jelitach.
Wskazówka

Wybrać dla suchej-smażony lub surowe migdały i dodać własne przyprawy. Szczypta pieprzu cayenne i szczypta sok z limonki, lub mieszanka cynamonu i imbiru jak ogień w górę swój metabolizm, a także nadać swój obiad.

8. Kefir

Chorzy jogurt grecki? Odśwież swoją dietę kefir, picia typu produktów mlecznych z cierpkim, jogurt smak. Dostaniesz to samo białko i zalety wapń, jak i inne produkty mleczne, plus mnóstwo aktywne probiotyki, które odżywiają bakterie w swoim przewodzie pokarmowym. To ważne dla utraty wagi, ponieważ brak równowagi flory jelitowej przyczynia się do otyłości, a nawet może zrobić to trudne dla ciebie, aby wchłonąć składniki odżywcze.

Kefir odżywia bakterie w swoim przewodzie pokarmowym.

Wskazówka

Dodać kefir w swój koktajl dla ostry smak, lub mieszanka z nim mrożone jagody i inne owoce do пробиотический koktajl kielich.

9. Cytryny

Niskokaloryczne? Sprawdzić.? Sprawdzić. Pyszne? Sprawdzić. Jeśli chodzi o diety produkty, cytryny potrójne zagrożenie, i użyć cytryny w kuchni może trzymać „dietetyczne” produkty nie są zbyt mdłe. Otrzymasz również dużo witaminy c, która utrzymuje skórę i pomaga w walce z takiej nieprzyjemnej zimnym gabinecie.

Niskokaloryczne? Sprawdzić. Детоксицирующие? Sprawdzić. Pyszne? Sprawdzić. Jeśli chodzi o diety produkty, cytryny potrójne zagrożenie, i użyć cytryny w kuchni może trzymać "dietetyczne" produkty nie są zbyt mdłe. Otrzymasz również dużo witaminy c, która utrzymuje skórę i pomaga w walce z takiej nieprzyjemnej zimnym gabinecie.

Użycie soku z cytryny z czarnym pieprzem, koperkiem lub posiekaną bazylią do smaku kurczaka, indyka, kurczaka lub ryby, dodać plasterki cytryny do wody dla większego aromatu lub cytryny wymieszać w swój zielony sok, aby zmniejszyć „ziołowy smak. Dla dodatkowego zwiększenia, sprawdź, jak bezpiecznie robić jeden dzień cytryna oczyszczająca dieta.

10. Herbata Rooibos

Oczywiście, zielona herbata, dostaje najwięcej uwagi, jeśli chodzi o utratę wagi, ale rooibos herbata ma podobne zalety. Kocham zieloną herbatę, on praktycznie nie zawiera kalorii, więc można odbiegać od całego pić zwykłej wody bez rozszerzenia swojej talii. I badania na zwierzętach wykazały, że rooibos spowolnić wzrost masy ciała, spowodowanego stresem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *